محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

اگر..

اگه یه بار همه 20واحد رو توی یه ترم افتادین !......... بی خیالش
***********************
اگه شما رو با نمره 11.99مشروط کردن !.........خوب شده دیگه

***********************
اگه استاد می خواد به جای آقا بهتون بگه خانوم !.........بگه


***********************


اگه یه دفعه هارد 80گیگابایت شما هاپولی هاپو شده!.........پیش میاد دیگه

***********************

اگه سر مراسم خواستگاری،همونجا،عروس خانوم گفت نه!.........ایشاالله

خوشبخت بشه
***********************

اگه آمریکا یه موشک اتمی تنظیم کرده درست روی خونه شما !.........مسئله

ای نیست

***********************


اگه صبح اول مهر بجای ساعت 6،ساعت 7 رفتین سر کار !.........دقیقا" رفتین

سر کار

***********************


اگه کفشی رو که امروز واکس زدین رو همه لگد می کنن !.........تعجبی نداره

***********************

اگه درست شب امتحان بعد از مدتها به عروسی دعوت شدین  !........ مبارکه،

عروسی رو که نمی شه نرفت

***********************

اگه کار شما به جایی رسیده که خودتون به خودتون ایمیل می زنین  !.........

اینجوری هم یه صفایی داره

***********************
اگه توی انتخاب واحد به شما 13واحد بیشتر نرسیده !.........حتما" حکمتی

توی اون بوده

***********************

اگه بعد از 3ساعت چت کردن یادتون اومد که با اینترنت ساعت 500تومن ووصل

شده بودین !.........مهم نیست

***********************
اگه شمعهای کیک تولد شما رو بقیه فوت کردن !.........لبخند بزنین

***********************
اگه ماشینتون جلوی یه مدرسه دخترونه پنچر شد و شما پنچر گیری بلد نبودین 

 !.........خودتون رو نبازین

***********************


اگه در حال فرستادن قلب و بوسه با مسنجر متوجه شدین یکی پشت سرتون

وایساده !.........عیبی نداره بابا

***********************

چگونه زیبا شوید :

  خانمها ، بانوان، سرکاران علیه:

آیا در صف شیر مردم جایشان را به شما نمی دهند؟آیا وقتی کرایه تاکسی را

می دهید راننده نمی گوید قابلی ندارد؟آیا وقتی لبخند می زنید بچه های

کوچیک گریه می کنند ؟ آیا وقتی راه میروید بهتر است که راه نروید؟ آیا وقتی به

زیبایی فکر می کنید همان زمانی است که به خودتان فکر نمی کنید؟ اگر می

خواهید وقتی قدم بر میزنید مردان کف بر شوند، اگر می خواهید وقتی پلک

میزنید مردان در خاک و خون غوطه ور شوند، اگر می خواهید وقتی با آنها

صحبت می کنید خود را تکه تکه کنند، اگر می خواهید وقتی به آنها لبخند

میزنید از کت خود یه چرخ گوشت در آورند و خود را چرخ کنند به موارد ریز توجه

کنید:

در باب ادای جملات:

-در ادای جملات و واژه ها دقت خاصی مبذول فرمایید. به طور مثال اول هر

جمله از واژه ( آخی ) استفاده کنید.

-حتی المقدور واژه های پایانی جمله را کمی بیشتر از حد معمول بکشید به

طور مثال:(فردا می بینم..................ت)

-سعی کنید ریتم پلک زدنتان را با میزان هجاهای جمله تان هماهنگ کنید مثلا

در جمله "من به فلان چیز علاقه دارم" برای "من" یک پلک و برای "به فلان چیز

علاقه دارم" 9 عدد پلک بزنید.

**************************

در باب خوردن غذا:

-در حین خوردن بایستی بسیار جلب توجه کنید برای این کار جسم خوردنی را

ازانتها با دو انگشت اشاره و شست گرفته و پیش از فرو بردن کامل در دهان

جسم را با لبها بازی دهید غذا را به نحوی بجوید که لبها به طور یکی در میان

غنچه گردد.

**************************

در باب راه رفتن:

-سعی کنید تق تق پاشنه کفشتان به گونه ای تنظیم گردد که یک ملودی

عاشقانه را برای مخاطب تداعی کند. هیچگاه فاصله ما بین قدمهایتان از دو

سانتیمتر تجاوز نکند هر چند عجله داشته باشید.

**************************

در باب لبخند زدن:

-آداب لبخند زدن بستگی به مستقیمی به وضعیت دندانهایتان دارد اگر

دندانهایتان کج و معوج، لک لک، فاصله دار و دارای سایر نا هنجاریها دارید

تبسمی کفایت میکند

-اگر دندان کناری خود را طلا کرده اید از همان طرف بخندید

-اگر اصولا دندانی در کار نیست به گونه ای چشمان را خمار کنید که کار

لبخند را میکند

**************************

در باب ورود به کلاس:

هنگامی وارد کلاس شوید که حداقل یک ربع ساعت از شروع آن گذشته و همه

دانشجویان سر کلاس حاضر باشند.

موقع نشستن دورترین و سختترین صندلی را برای نشستن انتخاب کنید تا

حسابی رسیدن به صندلی مورد نظر طول بکشد سپس ده دقیقه وقت به جمع

و جور کردن پشت مانتو اختصاص بدید "بهتر است همگام ورود به کلاس کاور

گیتاری ولو خالی روی دوشتان حمل شود"

**************************

در باب آرایش صورت :

در این مورد به کاتالوگ محصولات مکس فکتور رجوع کنید


بدون شک تمرین مستمر نقش مهمی را در موفقیت شما بازی میکند .اگر پس

از شش ماه متدهای فوق پاسخگو نبود بهتر است مخاطبین خود را تغییر دهید.

سن دخترها از ۱۴تا ۲۸ و خصوصیات اخلاقی آنها

  سن ۱۴ سالگی: تا پارسال هر کی بهشون می گفت: چطوری؟ می گفتن: خوبم مرسی! حالا میگن: مرسی خوبم


سن ۱۵ سالگی: هر کی بهشون بگه سلام ، میگن: علیک سلام! ... نقاشیشون بهتر میشه (بتونه کاری و رنگ آمیزی و...)


سن ۱۶ سالگی: یعنی یه عاشق واقعین! ... فردا صبح هم می خوان خودکشی کنن! ... شوخی هم ندارن


سن ۱۷ سالگی: نشستن و اشک می ریزن! ... بهشون بی وفایی شده! ... (کوران حوادث)


سن ۱۸ سالگی: دیگه اصلا عشق بی عشق! ... توی خیابون جلوی پاشون رو هم نگاه نمی کنن


سن ۱۹ سالگی: از بی توجهی یه نفر رنج می برن! ... فکر می کنن اون یه آدم به تمام معناست


سن ۲۰ سالگی: نه ، نه! ... اون منو نمی خواست! ... آخرش منو یه کور و کچلی می گیره! می دونم


سن ۲۱ سالگی: فقط ۲۷-۲۸ سالگی قصد ازدواج دارن! فقط


سن ۲۲ سالگی: خوش تیپ باشه! پولدار باشه! تحصیلکرده باشه! قد بلند باشه! خوش لباس باشه! ... (آخ که چی نباشه)


سن ۲۳ سالگی: همه ء خواستگارا رو رد می کنن


سن ۲۴ سالگی: زیاد مهم نیست که چه ریختیه یا چقدر پول داره! فقط شجاع باشه! ما رو به اون چیزی که نرسیدیم برسونه


سن ۲۵ سالگی: اااااااه! پس چرا دیگه هیچکی نمیاد؟! ... هر کی می خواد باشه ، باشه


سن ۲۶ سالگی: یه نفر میاد! ... همین خوبه! ... بــــــــــله


سن ۲۷ سالگی: آخیـــــــــــش


سن ۲۸ سالگی: کاش قلم پات می شکست و خواستگاری من نمیومدی

بهانه های دخترونه

1- فاصله سنیمون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)

2- من به تو علاقه به اون صورت ندارم(یعنی خیلی بد هیکلی)

3- من الان تو موقعیت بدی هستم(یعنی دلم یه جا دیگه گیره)

4- تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)

5- من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم(یعنی هر غلطی خواستم کردم)

6- دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر)

7- من همیشه نماز می خونم تو هم نماز بخون(یعنی مثلا من خیلی دختر پاک و خوبیم )

 

روش جدید برای با کلاس شدن


1) اگر چشمتان مشکی است از لنز آبی استفاده کنید و اگر چشمتان آبی است لنز سبز بخرید !

2) با یکی از کارخانجات تولید ژل ، قرار داد 10 ساله ببندید!

3) حتی اگر شده است فرش زیر پایتان را هم بفروشید حتما یک خط موبایل بخرید!

4) موبایلتان را تحت هر شرایطی روی پیغام گیر بگذارید.

5) از بقالی سر کوچه یک روز در میان کارت اینترنت بخرید (اصلا مهم نیست که در خانه کامپیوتر

دارید و یا کار کردن با اینترنت را بلد هستید یا نه)

6) بینی خودتان را حتی اگر به اندازه یک فندق هم هست حتما عمل کنید و برای همیشه روی آن

چسب بزنید!

7) تمام بلیط های اتوبوس را از کیفتان خارج کنید!

8) وانمود کنید که آلودگی هوا شما را دیوانه کرده است!

9) آدرس تمام کافی شاپ ها را حفظ کنید!

10) در صورتی که فضای خانه اجازه می دهد یک سگ (یا حد اقل گربه ) بخرید !

دروغ های متداول برخی پسران به دختران همراه با معانی آنها

دروغ: بعدا" باهات تماس می گیرم
معنی: دیگه هیچ وقت منو نمی بینی


دروغ: تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم
معنی: تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار


دروغ: اون دختر هیچ تیریپی با من نداره - ما فقط دوست معمولی هستیم
معنی: عاشقشم


دروغ: من ترو برای وجود خودت دوست دارم
معنی: من فقط دنبال سکس هستم


دروغ: آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه
معنی: داریم میریم دختر بازی


دروغ: می تونی 5 هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم
معنی: پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن

این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده

دروغ: قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم
معنی: ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خـانوادم سـرویـس بدی . هر وقت بخوام میـرم با دوسـتــام و دخـتـرای دیـگـه گـردش، هیچوقت پول بـهت نمی دم و هیچ کلمه خوشـحال کنـنده ای بـهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد

تست کنکور هنر

اولین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کرده دختران امروزی به ذهن

شما متبادر میشود چیست؟

الف: مینیاتور.

ب: صافکاری، بتونه کاری و

نقاشی اتومبیل!!!!

ج: دوپینگ!!!!

د: من به ناموس مردم نگاه نمیکنم

از جملات قصار

ای که در را به رویم بستی و پا روی عشقم گذاشتی بابا جون

دستم لای در مونده تو در قلب من جا داری... تو در رگ من جا

داری... . . رفتم دکتر گفت انگل داری

حالا این یکی...

خیلی ربط داشت مگه نه..