محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

Kerio Winroute Firewall 6.4 with Crack

بالاخره تونستم Kerio با کرکش رو پیدا کنم اگه شما هم میخاین بفرمایید 

 

 

http://rs340.rapidshare.com/files/85620244/kerio_wrf_6.5_FINAL_FULL.rar 

 

 

برای کرک هم اول باید سرویسش رو Stop کنید و وقتی روی Patch کلیک میکنید در مسیر نصب یکی از زیر شاخه های اون رو انتخاب کنید و سرویسش رو Start کنید و ضمنا یه License هم باید Generate کنید و وقتب برنامه رو باز کردید در قسمت Install License اون رو وارد کنید

۱۰ باور غلط

۱ – انفجار تلفن همراه

باور غلط : استفاده از تلفن همراه در پمپ بنزین خطر آفرین است.

این باور غلط پس از انتشار ایمیلهایی که در مورد انفجار موبایل بود در میان مردم رایج شد. از مفهوم ایمیلها اینطور بر می‏آمد که از طرف شرکت نفتی شل (Shell Oil) ارسال شده باشد اما شرکت شل این مطلب را انکار نمود. با این وجود علاوه بر اینکه هیچ موردی در رابطه با انفجار یک پمپ بنزین توسط موبایل ثبت نشده است، با بررسی‏هایی که بر روی انواع تلفنهای همراه صورت گرفت اینطور برآمد که هرگز یک تلفن همراه باعث انفجار نمی‏گردد.
Snopes سایتی که به شایعه‏ها و باورهای غلط عوام می‏پردازد اینگونه می‏نویسد : “در اخبار متناوبا اینگونه منتشر می‏شود که یک پمپ بنزین به دلیل استفاده موبایل در آن آتش گرفت و پلیس و آتش نشانی معمولا استفاده از تلفن همراه و آتش گرفتن پمپ بنزین را به هم ربط می‏دهند.” اما علیرغم عدم وجود هرگونه مدرکی دال بر اینکه استفاده از تلفن همراه می‏تواند باعث انفجار در پمپ بنزین گردد، استرالیا و نیوزلند از تابلوهای “عدم استفاده از تلفن همراه” در پمپ بنزین‏های خود استفاده می‏نمایند و جالبتر اینکه در ایالت ایلی‏نویز در آمریکا، این عمل جرم محسوب می‏گردد. (البته ناگفته نماند که در پمپ بنزین‏های ما نیز چنین تابلویی دیده می‏شود).

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۲ – اولین پرواز به آنطرف اقیانوس اطلس

باور غلط : آقای چارلز لیندبرگ (Charles Lindbergh) اولین کسی است که اقیانوس اطلس را با هواپیما پیموده است.

چارلز لیندبرگ اولین کسی نیست که به آن طرف اقیانوس اطلس پرواز کرده، اگرچه وی برای اولین بار بر روی آن پرواز کرده است. اولین پروازی که به طور کامل اقیانوس اطلس را دربرگرفته است، بین ۸ تا ۳۱ می ۱۹۱۹ توسط هواپیمای NC-4 Navy-Curtiss که کل این سفر ۲۴ روز به طول انجامیده است. این پرواز به خلبانی جان آلکاک و آرتور ویتن براون (John Alcock and Arthur Whitten Brown) توسط هواپیمای دستکاری شدۀ ویکرز ویمی (Vickers Vimy bomber) انجام گرفته است.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۳ – فرود هواپیما بر روی بزرگراه

تصور غلط : سیستم بزرگراههای آمریکا برای نشست اضطراری هواپیماها نیز آمادگی دارد.

بزرگراههای آمریکا به هیچ وجه برای نشست هواپیماها طرح ریزی نشده‏اند اگرچه در اتوبان‏ها باید به ازای هر ۵ یا ۱۰ مایل یک منطقه برای فرود اضطراری در نظر گرفته شود. اما این سیستم واقعا در قسمتهایی از آلمان و بعدها سوییس در سالهای جنگ جهانی دوم و جنگ سرد ساخته شده‏ است.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۴ – گوتمبرگ و دستگاه چاپ

باور غلط : آقای یوهانس گوتمبرگ ماشین چاپ را اختراع نموده است.

آقای گوتمبرگ اولین کسی نبوده که دستگاه چاپ را اختراع نموده است بلکه این دستگاهها سالها پیش از آن، به صورت بسیار مبتدی در چین و کره مورد استفاده قرار می‏گرفته است. ممکن است گوتمبرگ خود جداگانه این دستگاه را اختراع کرده باشد. نکته اینجاست که این اختراع تاثیر شگرفی بر فرهنگ شرق داشته است. و اما تصور غلط دیگر درباره گوتمبرگ این است که اولین چاپی که وی منتشر نمود، نسخۀ لاتین کتاب مقدس است که هم اکنون نیز بعضی ها به نام کتاب مقدس گوتمبرگ آنرا می‏خوانند. در حالی که وی فقط به دلیل اینکه تصور می‏نمود که اگر وی این کتاب را به لاتین منتشر کند، بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت اما باید دقت داشت که پیش از کتاب مقدسی که وی به زبان لاتین منتشر نموده، کتابها و نسخ چاپی دیگری را در رابطه با کلیسای کاتولیک در دسترس قرار داده بود.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۵ – کوکی‏ها (Cookies) در اینترنت

تصور اشتباه : کوکی‏ها در اینترنت خطرناک هستند و باید از آنها جلوگیری بعمل آورد.

در واقع کوکی‏ها یک عبارت متنی بسیار کوتاه هستند که پس از بازدید از اکثر سایتهای اینترنتی، در کامپیوتر ما باقی می‏مانند و حاوی اطلاعاتی که رفتار ما را در آن سایت حفظ می‏کند است مثلا رمز ورود به بخشی از آن سایت و … . اگر حفرۀ امنیتی در مرورگر ما وجود نداشته باشد، هیچ خطری در کار نیست و کوکی‏ها هیچ دسترسی به فایلها و تنظیمات سیستم ما نخواهند داشت. تنها چیزی که در مورد کوکی‏ها گاهی نگران کننده می‏شودف رفتار ما در بازدید و بررسی سایتهاست.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۶ – سیستم عامل مکینتاش و ویروسها

باور غلط : سیستم عامل مکینتاش آلوده به ویروس نمی‏شود.

درحالیکه این درست است که سیستم عاملهای مک تقریبا ویروس نمی‏گیرند اما بازهم حرفهایی برای گفتن وجود دارد. اول اینکه ابرویروسهایی که سیستم مایکروسافت ورد و اکسل را آلوده می‏کنند -  با توجه به اینکه این نرم افزارها برای مک هم قابل استفاده هستند - خطرناک نشان داده‏اند. همچنین اَپل، اخیرا چهار ویروس را برای سیستم عامل‏های مک شناسایی نموده، اگرچه کمتر دیده می‏شوند. دلیل عمده کم بودن تعداد ویروسهایی که می‏توانند سیستم‏های مک را آلوده کنند این است که این سیستم عامل بر پایۀ سیستم یونیکس ساخته شده که معمولا از راه اندازی نرم‏افزارهایی که می‏توانند آلوده کننده باشند، جلوگیری بعمل می‏آورد.

در اینجا لیستی از ویروسهای سیستم عامل مک آمده است.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۷ – هیتلر و اتوبان

تصور غلط : اتوبان را هیتلر اختراع کرده است.

بسیاری از مردم (بخصوص در آلمان) اینطور تصور می‏نمایند که ایدۀ ساخت اتوبان (در واقع مسیر بزرگ موتور رو) را هیتلر (به همراه نازی‏ها) در آلمان ارائه نموده است (اولین مسیری که اختصاصا برای موتورسوارها در جهان در نظرگرفته شده بود). اما حقیقت این است که اولین اتوبان در سال ۱۹۳۱ توسط کُنراد آدنور، شهردار شهر کلن در آلمان افتتاح شده که این افتتاحیه دو سال قبل از صدراعظم شدن هیتلراست. جالب اینجاست که اولیه‏ترین اتوبان ساخته شده که در واقع یک مسیر موتور روی ساده بوده، در ۲۱ سپتامبر ۱۹۲۴ در میلان در زمان حکومت بنیتو موسولینی بوده است.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۸ – سرویس بهداشتی هواپیما

باور اشتباه : دستشویی هواپیماها در حین پرواز خالی می‏شود!

نه تنها هواپیماها در حین پرواز این کار را انجام نمی‏دهند، بلکه این غیرممکن است که چنین عملی صورت گیرد. در اینصورت شدت هوای خروجی آنچنان فشاری را وارد خواهد نمود همه چیز را به بیرون می‏کشد. سیستم توالت هواپیماها به این صورت است که آب دستشویی به مخزنی مخصوص وارد شده و تا زمان نشست هواپیما در فرودگاه تخلیه نمی‏گردد. پس با خیال راحت در خیابانها قدم بزنید! شاید برایتان جالب باشد که صدای مکشی که پس از فشردن کلید تخلیه در توالت هواپیما می‏شنوید به این دلیل است که با مصرف مقدار بسیار کمی از آب و با کمک مکش، عملیات تخلیه صورت می‏پذیرد تا از مصرف بیش از حد آب جلوگیری گردد.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۹ – اولین بازی کامپیوتری

تصور غلط : اولین بازی کامپیوتری، Pong بوده است.

کامپیوترها بیش از آنچه که ما تصور می‏کنیم قدیمی هستند و هنگامی که صحبت از اولین بازی کامپیوتری به میان می‏آید، نام Pong بر زبانها جاری می‏شود. این بازی در سال ۱۹۷۲ توسط شرکت Atari (آتاری) ساخته شد که شامل دو راکت پینگ پنگ بود و یک توپ که باید کنترل می‏گشت و همین بازی اولین بازی موفق در زمینه فروش بود که صنعت ساخت بازی‏های کامپیوتری را پی‏ریزی نمود. اما… ۲۰ سال قبلتر، در سال ۱۹۵۲ بازی دیگری ساخته شده‏ بود. نام این بازی OXO بود و همان بازی ضربدر دایره (tic-tac-toe) خودمان بود که بر روی کامپیوترهای EDSAC  اجرا می‏شد و می‏بایست یک ردیف سه‏تایی از دایره یا ضربدر را درست می‏نمودیم. این بازی توسط آلکساندر داگلاس جهت ارائه به عنوان تز پایان دوره در دانشگاه کمبریج ساخته شده بود. برای اهل فن، این مطلب که اولین بازی کامپیوتری حدود ۶۰ سال پیش ساخته شده متحیر کننده است.

http://www.findinvis.com/pic/Line/x4a.gif

۱۰ – وب / اینترنت

باور رایج : وب همان اینترنت است.

این باور که بسیاری از مردم وب را همان اینترنت می‏خوانند بسیار رایج است اما اینترنت در سال ۱۹۸۳ وقتی که آرپانت (َArpanet)- جد بزرگ اینترنت امروز- شروع به استفاده از پروتکل TCP/IP نمود، شکل گرفت. وب توسط مردی انگلیسی به نام تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال ۱۹۸۹ ساخته شد. شبکه جهانی وب از سرورها که صفحات را در بر دارند و دریافت کننده‏های بسیاری (مانند Firefox, IE, Apple Safari) که صفحات را نشان می‏دهند ساخته شده است. در واقع اینترنت مجموعه‏ای از فناوری است که موجودیت وب را رقم زده است. اگر اینترنت نبود، وب توانایی بروز خود را به این صورت که شاهد هستیم نداشت؛ اما اگر وب نبود، اینترنت همچنان به موجودیت خود ادامه می‏داد. باید دقت داشت که بسیاری از برنامه‏های تحت شبکه، بدون نیاز به وب کار می‏کنند مانند ایمیل، اف تی پی (FTP)، چت مبتنی بر اینترنت (IRC)، نرم افزارهای پیغام رسان، تل نت (telnet)، تورنت (Torrent) و..

زن

وقتی خدا زن را آفرید،او تا دیر وقت روز ششم کار می کرد.

یکی از فرشتگان نزد خدا آمد و عرض کرد : چا انیهمه زمان صرف این مخلوق می کنید؟
خداوند فرمود: آیا از تمامی خصوصیاتی که برای شکل دادنش می خواهم در او بکار ببرم اطلاع دارید؟

او باید قابل شستشو باشد، اما نه از جنس پلاستیک با بیش از دویست قسمت متحرک با قابلیت جایگزینی. او آنها را باید برای تولید انواع غذاها بکار ببرد، او باید قادر باشد چنکودک را همزمان در بغل بگیرد، اغوشش را برای التیام بخشیدن به هر چیزی از یک زانوی زخمی گرفته تا یک قلب شکسته بگشاید. او باید تمام اینکارها را با دو دست خود انجام بدهد.

فرشته تحت تاثیر قرار گرفت.

" فقط با دو دستش ... این غیر ممکن است ! و آیا این یک مدل استاندار است؟"

" این همه کار برای یک روز... تا فردا صبر کنید و آنوقت آن را کامل کنید "

خدا فرمود: اینکار را نخواهم کرد و خیلی زود این موجود را که مبوب دلم است، کامل خواهم کرد.

وقتی که ناخوش است، از خودش مراقبت میکند. او می تواند 18 ساعت در روز کار کند.

فرشته نزدیکتر آمد و زن را لمس کرد.

" اما ای خداوند، او را بسیار لطیف آفریدی ".

خداوند فرمود:" بله او لطیف است، اما او را قوی نیز ساخته ام. نمی توانی تصور کنی که او چه سختی هایی را می تواند تحمل کند و بر آن فائق شود."

فرشته پرسید: "آیا او می تواند فکر کند؟"

خداوند پاسخ داد:" نه تنها می تواند فکر کند، بلکه می تواند استدلال و بحث کند".

فرشته گونه های زن را لمس کرد.

"خدایا، به نظر می رسد این موجود چکه می کند! شما مسئولیت بسیار زیادی بر دوش او گذاشته اید".

خداوند گفتة فرشته را اصلاح کرد : "او چکه نمی کند... این اشک است..."

فرشته پرسید:" این اشک به چه کار می آید؟"

و خداوند فرمود: "اشک ها وسیله او برای بیام غم ها و تردیدهایش، عشق اش و تنهایی اش، تحمل رنج ها و غروراش است."

این گفته فرشته را بسیار تحت تاثیر قرار داد و گفت : "خدایا تو نابغه ای، تو فکر هم چیز را کرده ای، زن واقعاٌ موجود
شگفت انگیزی است."

آری او واقعاٌ شگفت انگیز است ! زن توانایی هایی دارد که مرد را شگفت زده می کند. او مشکلات را پشت سر می گذارد و مسئولیت های سنگین رابر دوش می کشد.

او شادی، عشق و اندیشه را با هم دارد. او می خندد هنگامی که احساسی شبیه جیغ کشدن دارد.

او آواز می خواند وقتی احساسی شبیه گریه کردن دارد، گریه می کند وقتی که خوشحال است و می خندد وقتی که ترسیده است.

او برای آنچه اعتقاد دارد مبارزه می کند و علیه بی عدالتی می ایستد.

وقتی که راه حل بهتری بیابد، برای جواب دادن از کلمه "نه" استفاده نمی کند. او خودش را وقف پیشرفت خانواده اش میکند. او دوست پریان حالش را نزد پزشک می برد.

عشق او مطلق و بدون قید و شرط است.وقتی فرزندانش موفق می شوند گریه می کند و از اینکه دوستانش روزگار خوشی دارند خوشحال می شود.

او از شنیدن خبر تولد و عروسی شاد می شود.

وقتی دوستان و نزدیکان او فوت می کنند دلش می شکند.

ولی او برای فائق آمدن بر زندگی نیرو می گیرد.

او می داند که یک بوسه و یک آغوش می تواند یک دل شکسته را التیام بخشد.

او فقط یک اشکال دارد:

فراموش می کند که او چه ارزشی دارد...


 

به نقل از :http://www.c100o30.blogfa.com/

دروغ بزرگ در مناظره ها ی انتخاباتی

نگاهی به آمار های ارائه شده توسط احمدی‌نژاد و موسوی
چه کسی دروغ می گوید؟

ضریب جینی

الف) نمودار ارائه شده توسط آقای موسوی در مناظره با آقای کروبی به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد با نموداری که احمدی نژاد در مناظره با آقای کروبی ارائه کرده تفاوت دارد:

نمودار ارائه شده توسط موسوی از سه لحاظ با نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد تفاوت دارد:

1- تعداد سال های ارائه شده

2- محل ترانکیت(معمولا در نمایش ضریب جینی برای نشان دادن تفاوت های کوچک که غالبا در حد چند ده هزارم درصد است از روش ترانکیت(Truncate) استفاده می کنند. در واقع هر دو نمودار احمدی نژاد و موسوی ترانکیت شده است تا تفاوت اندک میان ضریب جینی سال های مختلف برای بیننده قابل درک باشد اما در نمودار آقای موسوی از مبدا دیگری به غیر از مبدا استفاده شده توسط احمدی نژاد استفاده گردیده بود.) نمودار احمدی نژاد از نمودار اداعایی موسوی پایین تر است. به طوری که مبدا محور Yدر نمودار احمدی نژاد عدد 0.36 و در نمودار موسوی 0.38 می باشد. به همین دلیل اختلاف بین میله ها درنمودار مربوط به موسوی بسیار بیشتر به نظر می رسد.

3- حداکثر مقدار ممکن در محور Y در این دو نمودار با یکدیگر تفاوت داشته و این عامل نیز به بیشتر به نظر رسیدن اختلاف بین میله ها می انجامد.

ب) حال فرض می کنیم که موسوی می خواسته تنها بر سال های دولت احمدی نژاد تمرکز کند. از این رو می توان تصور کرد که نمودار ادعایی وی از نظر شکلی و سال های بررسی با نمودار آقای احمدی نژاد تفاوت داشته باشد. اما مشکل اینجاست که نموداری که آقای موسوی آن را نمودار احمدی نژاد می داند از آمار رسمی ضریب جینی سال های 83، 84، 85 و 87 استفاده کرده، در حالی که عنوان سال های نمودار را به صورت نادرستی به ترتیب 84، 85، 86 و 87 ذکر کرده است.

ضریب جینی در سالهای مختلف طبق اعلام بانک مرکزی به شرح ذیل بوده است:

با توجه به نموداری که آقای موسوی به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد عنوان کرده است قابل مشاهده است که برای سال 1384 ضریب جینی0،3996 ذکر گردیده که در واقع ضریب جینی سال 1383 می باشد. همینطور برای سال 1385 ضریب جینی0،4023 نوشته شده که در واقع ضریب جینی سال 1384 بوده است. همچنین برای سال 1386 از ضریب جینی اعلام شده توسط بانک مرکزی در سال 1385 یعنی عدد0،4004 استفاده شده است. در این نمودار برای سال 1387 از ضریب جینی اعلام شده توسط آقای احمدی نژاد برای سال 1387 یعین عدد0،3897 استفاده گردیده است. همچنین همانطور که در بند 2 بخش الف اشاره گردید نمودار ضریب جینی ادعایی آقای موسوی در عدد0،38 ترانکیت گردیده است.

ولی نموداری که آقای موسوی حقیقت ضریب جینی کشور می نامد ایشان ضریب جینی سال 1386 را به عنوان ضریب جینی سال 1387، ضریب جینی سال 1385 را به عنوان ضریب جینی سال 1386، ضریب جینی سال 1384 را به عنوان ضریب جینی سال 1385 و بالاخره ضریب جینی سال 1383 را به عنوان ضریب جینی سال 1384 معرفی کرده است. همچنین ترانکیت این نمودار در عدد دیگری یعنی0،397 قرار داده شده و تفاوت قابل توجهی میان حداکثر ممکن در محور Y این دو نمودار وجود دارد. این دو عامل باعث گردیده است که حتی تطابق بصری سال های مشابه این دو نمودار نیز غیر ممکن گردد.

از این رو تفاوت های میان نمودار ادعایی ایشان به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد و نمودار ادعایی به عنوان نمودار واقعی جامعه بسیار زیاد بوده و به هیچ وجه شباهتی میان آن ها دیده نمی شود. این عدم شباهت به دلیل یکسان نبودن مقیاس های سنجش آن ها و همچنین نادرست و متفاوت بودن ضریب جینی مربوط به هر سال در این دو نمودار می باشد.

نموداری که آقای موسوی مدعی شده احمدی نژاد شبیه آن را نشان داده است (سمت راست) و نموداری که ایشان مدعی است که نمودار واقعی ضریب جینی کشور می باشد (سمت چپ)


راستی من کف اون برگه ای ام که رو نمودار اقای موسویه12.gif12.gif12.gif4.gif4.gif4.gif4.gif4.gif4.gif


من که فکر کنم بر اساس نمودار اقازاده های........12.gif12.gif12.gif12.gif 

چرا مردها مجبور شدند به زنها دروغ بگویند ؟

روزی، وقتی هیزم شکنی مشغول قطع کردن یه شاخه درخت بالای رودخونه بود، تبرش افتاد تو رودخونه.

وقتی در حال گریه کردن بود یه فرشته اومد و ازش پرسید: چرا گریه می‌کنی؟
هیزم شکن گفت که تبرم توی رودخونه افتاده. فرشته رفت و با یه تبر طلایی برگشت. " آیا این تبر توست؟" هیزم شکن جواب داد: " نه.
فرشته دوباره به زیر آب رفت و این بار با یه تبر نقره ای برگشت و پرسید که آیا این تبر توست؟ دوباره، هیزم شکن جواب داد: نه
فرشته باز هم به زیر آب رفت و این بار با یه تبر آهنی برگشت و پرسید آیا این تبر توست؟
جواب داد: آره. فرشته از صداقت مرد خوشحال شد و هر سه تبر را به او داد و هیزم شکن خوشحال روانه خونه شد.
یه روز وقتی داشت با زنش کنار رودخونه راه می‌رفت زنش افتاد توی آب.
هیزم شکن داشت گریه می‌کرد که فرشته باز هم اومد و پرسید که چرا گریه می‌کنی؟
اوه فرشته، زنم افتاده توی آب
فرشته رفت زیر آب و با جنیفر لوپز برگشت و پرسید: زنت اینه؟
هیزم شکن فریاد زد" آره "
فرشته عصبانی شد. " تو تقلب کردی، این نامردیه"
هیزم شکن جواب داد: اوه، فرشته من منو ببخش. سوء تفاهم شده. میدوونی، اگه به جنیفر لوپز " نه" میگفتم تو میرفتی و با آنجلینا جولی می‌اومدی و باز هم اگه به آنجلینا جولی "نه" میگفتم تو میرفتی و با زن خودم می‌اومدی و من هم میگفتم آره. اونوقت تو هر سه تا رو به من می‌دادی اما فرشته، من یه آدم فقیرم و توانایی نگهداری سه تا زن رو ندارم، و به همین دلیل بود که این بار گفتم آره...

سلام سیسکو

سلام 

 

بعد از اینکه خدمتم تموم شد میخام سیسکو شروع کنم حداقل برای شروع تا سویچینگ پیش برم

برای شروع هم لینک دانلود نرم افزار های شبیه ساز رو میزارم

 

                                                        

Packet Tracer 5
 

این یکی هم به ترتیبی که نوشتم نصب کنید: 

 

 winpcap   

dynagen windows installer package  

 

اینم فورمش: 

  

http://7200emu.hacki.at/index.php

 

خطای چشم برای گناهکاران!

 

 

حتما 2 نفر رو در حال عشقبازی دیدی؟!

جالبه بدونی که تحقیقات نشون داده که بچه ها به هیچ عنوان اون 2 نفر رو که تو دیدی پیدا نمی کنن چون اونا هیچ تجربه مشابهی رو نداشتن.

 

بچه ها در عکس بالا 9 دلفین کوچیک و بزرگ رو دیدن. پس اینجا بت ثابت شد که خیلی هم آدم بی گناهی نیستی !

خبر داغ ولی کهنه

باورتون میشه من الان 1 ماهه که خدمتم تموم شده ؟؟؟؟؟ 

 

 

 

خییییلی دوران خوبی بود(خدایش میگم)