محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

لطفا گوسفند نباشید‎

اگر تابحال مشتری هایپراستار یا هایپرمی بودید حتما با این مشکل مواجه شده اید که
قیمت کالا بیشتر از آنچه که شما در هنگام انتخاب جنس دیده بودید در لیست ثبت شده

این مسئله را فقط کسانی پای صندوق متوجه می شوند که خرید های کمتری داشته اند مثل من که فقط یک کالا انتخاب کردم و
هنگام پرداخت متوجه شدم قیمت آن 50% از قیمتی که در قفسه بود
بیشتر است.
شاید اگر پول مفتی داشتم و آن را بدون زحمت بدست آورده بودم برایم مهم نبود
و فورا" پرداخت می کردم و از خودم یک احمق واقعی می ساختم
بعد از شنیدن قیمت از خرید منصرف شدم و به سمت قفسه کالا رفتم همه چیز درست بود قیمت همانی بود که من دیده بودم. از نزدیک ترین فروشنده علت را پرسیدم
گفت افزایش قیمت داشته. با تعجب از او پرسیدم یعنی 50 درصد؟ و این بود که پیگیر ماجرا شدم. برای مسئولین هایپر این پیگیری من جای تعجب داشت زیرا هیچ کس
قبل از من اینگونه پیگیر نبوده و شاید از حق خودش در مرکز خریدی که برای رفاه آنها ساخته شده خبر نداشته. برخورد سوپروایزر بخش بسیار زشت و توهین امیز بود
او قصد داشت با اتلاف وقت و گفتن حرف های ضد و نقیض و توهین به مشتریان دیگر مرا خسته کند اما من بر ان بودم تا انتهای قضیه را دنبال کنم البته
دیگر کارکنان نیز از رفتار او ناراحت شدند و چند بار به او یادآوری کردند که وطیفه اش چیست و در نهایت شماره مسئول هایپر را به من دادند. بعد از تماس و برگزاری یک جلسه با دو نفر از مسئولین رد بالا نتیجه گیری این بود
مشتریانی مثل شما وجود ندارند آنها فقط خرید می کنند و از حق و حقوق خود خبر ندارند و باعث می شوند ما فکر کنیم همه چیز خوب است
برای اینکه همه چیز خوب باشد باید درخواست کرد از من از شما از کسی که وظیفه دارد به شما خدمات عالی ارائه دهد
یاد جمله افتادم از یکی از اشنایان بسیار خوبم که تا بچه گریه نکند کسی شیرش نمی دهد
لازم نیست گریه کنید فقط نظرتان را در دلتان نگه ندارید یا در تاکسی نگویید آن بیچاره مسئول مملکت نیست!
اگر کودک شما منتظرتان است و وقتی برای اعتراض ندارید تا به امور او رسیدگی کنید اشتباه بزرگی در حق او مرتکب خواهید شد
زیرا آینده را ما می سازیم و اشتراک گذاری های عاشقانه تان در فیس بوک دردی از آینده او وکشورش دوا نمی کند
باید بخواهید و مسئولین باید بدانند چه می گذرد. لطفا از الفاظ ابلهانه ای چون "فرضا" من این کار را کردم دیگران چه؟" را کنار بگذارید
آجیل نخریدن شما یک قدم اما قدم بزرگتری که بر می دارید می تواند این باشد که سوال کنید چرا؟ روی چه حساب ؟ و به نتیجه ای می رسید که من رسیدم
ما هیچوقت افزایش قیمت نخواهیم داشت مگر اینکه خریداری برایش باشد که همانند چهارپایان سوال نکند و فقط زیر لب غر بزند
بعضی از مسئولین از خود ما هستند و منتظر شنیدن و حمایت شما در بهبود هرچند کم اما موثر هستند
شما یک کودک را نجات بده و منتظر بقیه نباش
شاید اگر بزرگتر های ما به حقوق خودشان و ما واقف بودند امروز خیلی بهتر از این زندگی می کردیم

با تشکر از آنکه گفت
لطفا" گوسفند نباشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد