X
تبلیغات
رایتل
 
محمد لینوکس
همه چیز به غیر از لینوکس!
 
 
جستجو
آمار وبلاگ
تعداد بازدیدکنندگان: 302905

اگر تابحال مشتری هایپراستار یا هایپرمی بودید حتما با این مشکل مواجه شده اید که
قیمت کالا بیشتر از آنچه که شما در هنگام انتخاب جنس دیده بودید در لیست ثبت شده

این مسئله را فقط کسانی پای صندوق متوجه می شوند که خرید های کمتری داشته اند مثل من که فقط یک کالا انتخاب کردم و
هنگام پرداخت متوجه شدم قیمت آن 50% از قیمتی که در قفسه بود
بیشتر است.
شاید اگر پول مفتی داشتم و آن را بدون زحمت بدست آورده بودم برایم مهم نبود
و فورا" پرداخت می کردم و از خودم یک احمق واقعی می ساختم
بعد از شنیدن قیمت از خرید منصرف شدم و به سمت قفسه کالا رفتم همه چیز درست بود قیمت همانی بود که من دیده بودم. از نزدیک ترین فروشنده علت را پرسیدم
گفت افزایش قیمت داشته. با تعجب از او پرسیدم یعنی 50 درصد؟ و این بود که پیگیر ماجرا شدم. برای مسئولین هایپر این پیگیری من جای تعجب داشت زیرا هیچ کس
قبل از من اینگونه پیگیر نبوده و شاید از حق خودش در مرکز خریدی که برای رفاه آنها ساخته شده خبر نداشته. برخورد سوپروایزر بخش بسیار زشت و توهین امیز بود
او قصد داشت با اتلاف وقت و گفتن حرف های ضد و نقیض و توهین به مشتریان دیگر مرا خسته کند اما من بر ان بودم تا انتهای قضیه را دنبال کنم البته
دیگر کارکنان نیز از رفتار او ناراحت شدند و چند بار به او یادآوری کردند که وطیفه اش چیست و در نهایت شماره مسئول هایپر را به من دادند. بعد از تماس و برگزاری یک جلسه با دو نفر از مسئولین رد بالا نتیجه گیری این بود
مشتریانی مثل شما وجود ندارند آنها فقط خرید می کنند و از حق و حقوق خود خبر ندارند و باعث می شوند ما فکر کنیم همه چیز خوب است
برای اینکه همه چیز خوب باشد باید درخواست کرد از من از شما از کسی که وظیفه دارد به شما خدمات عالی ارائه دهد
یاد جمله افتادم از یکی از اشنایان بسیار خوبم که تا بچه گریه نکند کسی شیرش نمی دهد
لازم نیست گریه کنید فقط نظرتان را در دلتان نگه ندارید یا در تاکسی نگویید آن بیچاره مسئول مملکت نیست!
اگر کودک شما منتظرتان است و وقتی برای اعتراض ندارید تا به امور او رسیدگی کنید اشتباه بزرگی در حق او مرتکب خواهید شد
زیرا آینده را ما می سازیم و اشتراک گذاری های عاشقانه تان در فیس بوک دردی از آینده او وکشورش دوا نمی کند
باید بخواهید و مسئولین باید بدانند چه می گذرد. لطفا از الفاظ ابلهانه ای چون "فرضا" من این کار را کردم دیگران چه؟" را کنار بگذارید
آجیل نخریدن شما یک قدم اما قدم بزرگتری که بر می دارید می تواند این باشد که سوال کنید چرا؟ روی چه حساب ؟ و به نتیجه ای می رسید که من رسیدم
ما هیچوقت افزایش قیمت نخواهیم داشت مگر اینکه خریداری برایش باشد که همانند چهارپایان سوال نکند و فقط زیر لب غر بزند
بعضی از مسئولین از خود ما هستند و منتظر شنیدن و حمایت شما در بهبود هرچند کم اما موثر هستند
شما یک کودک را نجات بده و منتظر بقیه نباش
شاید اگر بزرگتر های ما به حقوق خودشان و ما واقف بودند امروز خیلی بهتر از این زندگی می کردیم

با تشکر از آنکه گفت
لطفا" گوسفند نباشید

ارسال شده در: سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 :: 14:14 :: توسط : محمد لینوکس
آخرین مطالب































آرشیو وبلاگ