محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

چگونه زید خود را کله(دودر)نمایید

بعضی وقتا یه زیدایی گیر ما میفتند(چه پسر چه دختر) که خیلی سیریش میشن و هر کاری بخوای بکنی که اونا رو بپرونی نمییشه!خوب آخه همه که مثل منو شما تو این زمینه کارکشته نیستند که! طرف اولین دوست دخنر یا دوست پسرییه که گیر اورده و واسه همین هم مثل کنه میچسبه بش!من اول چند تا از ویژگی های این پسر و دخترای بی جنبه رو بتون میگم تا بفهمید که اصولاْزید حال حاضر شما از این آدما هست یا نه....

اگر شما دخترید و یه BF دارید و این BF شما کارهای زیر رو انجام میده پس بدونید که به این زودی ها از شرش خلاص نمیشید و به این سادگی نمیتونید طرف رو کله کنید جون کلی سیریش هست :

۱-اگر ۲ بار در روز بتون زنگ میزنه(صبح و شب)و و هر بار ۴ ساعت باتون فک میزنه که از اون ۴ ساعت هم ۳ ساعتش هی میگه !!!در این صورت بدونید که زید شما کاملاْ تازه کار و ندید بدیده و حتی نمی دونه چه حرفی بزنه واسه همین هل کرده و هی میگه چه خبر؟؟!!!!!

۲-اگر هر بار که باش قرار میذارید برید بیرون میبینید طرف هر بار یه لباس میپوشه و هیچ وقت با یه لباس تکراری نمیاد سر قرار بدونید که:زید شما بسیار تازه کاره و احتمالاْ شما اولین دوست دختر اون هستید(حتی اگر هی بیاد و پیش شما از زیدای قبلیش بگه بدونید که مثل سگ داره دروغ میگه!)چون هنوز طرف فکر میکنه که اگر با لباس تکراری بیاد سر قرار شما دچار یأس فلسفی میشید و دیگه ازش خسته میشید!

۳-اگر میبینید که زیدتون همیشه بتون احترام میذاره و هر چی که شما بش میگید رو گوش میکنه و واستون چپ و راست هدیه میخره بدونید که:اولا! زید شما بسیار آدم احمقیه پس تا میتونید تیغش بزنید .ثانیاْ اولین باریه که با یه دختر دوست شده.ثالثاْ فوق العاده آدم بی جنبه اییه و از الان به این فکر افتاده که اسم بچه هاتون رو چی بذاره!

۴-اگر پسره شهرستانیه پس مورد ۱و۲و۳(با عرض معذرت از همه شهرستانی های عزیز ....به هر حال حقیقت تلخه!)

اما اگر شما پسرید و GF دارید و این GF شما به شکل زیر هستش پس بدونید که طرف میخواد با شما تیریپ لاو بیاد و از این حرفا:

۱-اگر دیدید که هر چی که بش میگید ناز میکنه و سه ساعت باتون قهر میکنه و ولی تا بش میگش عزیز دلم ببخشید؛ میپره تو بغلتون پس فکر نکنید که عجب آدم زرنگی هستید که تونستید به این راحتی دل یه دختر رو به دست بیارید و گولش بزنید بلکه بدونید که شما خیلی آدم احمق و بدشانسی هستید که چنین دختری گیرتون اومده!

۲-اگر دیدید که زیدتون از این شلوار برموداهای مشکی رنگ پاچه گشاد میپوشه پس بدونید که-->طرف خیلی دهاتیه و فقط واسه اینکه به شما نشون بده که اهل مده رفته یکی از شلوارای بابابش رو با قیچی و چرخ خیاطی کوتاه کرده-->طرف خیلی خز تشریف دارند-->شما اولین بوی فرندش هستید-->طرف از الان به فکر سفر ماه عسلش هست که با تو کجا بره....

۳-اگر دیدید که طرف همش حرف ازدواج میزنه پس بدونید که.....

۴-اگر طرف بچه پاسداران و آریاشهر و زعفرانیه و هفت حوض هست پس بدونید که واقعاْ تیریپ لاوه....(این مورد کاملاْ تجربه شده!!!)

۵-اگر طرف هیچ وقت نمیاد خونتون .......

حالا که ویژگی های این جور زیدان! آشنا شدیم چون بحث خیلی استراتژیک و مهمه ابتدا به شیوه تبلیغ های تلویزیونی بحث را با سوال آغاز میکنیم:

-آیا شما از زید خود خسته شدید؟
-آیا دیگر با زید خود نمی حالید؟
-آیا زیدتان خیلی بسیار زیاد!سیریش می باشد؟
-آیا می خواهید زیدتان را کله کنید ولی نمی دانید چه جوری؟
-آیا......
خوب ما در اینجا به شما یاد می دهیم که چگونه به به طور عملی جواب سوال های بالا را بیابید:

اگر می خواهید بوی فرند خودکه خیلی بی جنبه و سیریش هست و تازه به دوران رسیده(اگر دیدید که طرف بار دومی که شما رو دید تیریپ لاو اومد و اینا پس میتونید اون جملات قبل از پرانتز رو نتیجه بگیرید) را کله بنمایید کار های زیر را انجام دهید:

الف-با او جوری رفتار کنید که مثلاْ برای شما یک دوست معمولی هست و نه یک زید!این جوری طرف خودش در عرض سه سوت می فهمه که داره اسکول میشه و خودش رابطه رو سرد میکنه و یواش یواش به هم میزنه.

ب-اگر طرف اومد و واستون حرفای عاشقانه زد (با اینکه می دونم ته دلتون کلی قند اب میشه) اصلاْ به روی مبارک خودتون نیارید و تازه با یه نگاه عاقل اندر اسکول بهش بگید:وا! چت شده تو امروز یا بگید:برو بابا دلت خوشه یا از ته دل بخندید و به طرف بگید:ای ول خیلی بامزه ای!

مسئله مهم:هیچ پسری نمی تونه تحمل کنه که از یه دختر ضد حال بخوره واسه همین ۹۹ درصد پسرایی که کله میشند در صدد انتقام بر میاند و انتقامشون هم واقعا!خفنه پس واسه اینکه به عواقب این انتقام دچار نشید توصیه مکنم که اولا به هر پسری که خوش تیپ بود پا ندید چون بی جنبه بازی خوش تیپ و بد تیپ حالیش نیست و برید با پسرایی دوست شید که می دونید در آن واحد ۳-۴ تا دوست دختر دارند (لطفاْ این لوس بازی ها رو که میگید زید من باید فقط با من باشه و این جور حرفا بذارید کنار)چون این پسر ها معمولا سیریش نستند و عاشق و بی جنبه هم نیستند یکیشون خود من!ثانیاْ اگر سوتی دادید و با یه پسر بی جنبه دوست شدید پس بهترین راه حل اینه که باش ازدواج کنید چون چاره دیگه ای ندارید آخه طرف بی جنبه است دیگه....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد