محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

بهانه های دخترونه

1- فاصله سنیمون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)

2- من به تو علاقه به اون صورت ندارم(یعنی خیلی بد هیکلی)

3- من الان تو موقعیت بدی هستم(یعنی دلم یه جا دیگه گیره)

4- تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)

5- من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم(یعنی هر غلطی خواستم کردم)

6- دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر)

7- من همیشه نماز می خونم تو هم نماز بخون(یعنی مثلا من خیلی دختر پاک و خوبیم )

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آدینه بوک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:45

harf nadashttttttttttttttttttttttttttttttttt dametgarm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد