محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

حدیث قدسی

من شش چیز را در شش جا قرار دادم ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب میکنند وهرگز به آن نمیرسند

*من علم را در گرسنگی قرار دادم ولی مردم آن را در سیری دنبال میکنند

*من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آن را در دستگاه سلاطین دنبال میکنند

*من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آن را در کثرت مال دنبال میکنند

*من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آن را در قیل و قال دنبال میکنند

*من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آن را در تکبر دنبال میکنند

*من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم آن را در دنیا طلب میکنند

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا ثابتی سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51

دمت گرم بازم از این کارها بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد