محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

گیر جدید

وزارت ارشاد شعر ((اتل،متل،توتوله))را به دلایل زیر ممنوع کرد:

1.وجود کلمات توتوله،پستان و تحریک کودکان

2.استفاده از کشور هندوستان

3.زن کردی

4.ترویج بی حجابی...............

شعر اصلاح شده:

....اتل متل زباله،گاو حسن باحاله،هم شیر داره هم آستین،شیرشو بردن فلسطین،بگیر یک زن

راستین،اسمشوبذار حکیمه،که چادرش ضخیمه

نظرات 2 + ارسال نظر
من... چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:27

سلام عزیز...
ببخشی که دیر اومدم...
خبر خاصی از بابا مهدی ندارم...
فقط اون حرفتو تایید میکنم...
منم که چن وقت پیش دیدمش یه خورده کلفت تر شده بود...
راستی متنت خیلی جالبه...
آپ کردی خبرم کن...
شاد باشی...
...؟

مصطفی جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:58 http://linuxeducation.blogsky.com/

من به دنبال مطلبی در مورد لینوکس با وبلاگ شما برخورد کردم
فکر نکنم در مورد لینوکس مطلبی نوشته باشید اما مطالب طنز تون عالی و من که خیلی خوشم اومده
امیدوارم موفق باشید
یه خواهش
در مورد لینوکس بیشتر مطلب بنویسید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد