محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

دست دادن با زن اجنبی به شرط تأمین منافع ملی ضروری است :))

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در واکنش به دست دادن خاتمی با یک زن خارجی گفت: اگر پای منافع کشور در میان باشد، دست دادن با زنان اجنبی هم ضروری است و برخی فقها این کار را قبیح نمی‌شمارند.
مصطفی کواکبیان  در حاشیه نشستی با مردم سمنان در مجمع ابوالفضل سمنان، در پاسخ به شماری از جوانان سمنانی که از وی راجع به اقدام سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق ایران برای دست دادن با یک زن خارجی و ضرورت حمایت از چنین شخصیتی در انتخابات آینده ریاست جمهوری سئوال می‌کردند، افزود: برخی از فقها نیز عقیده دارند که اگر حتی به طور مثال دست دادن با «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در صورتی که منافع جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد و حمایت از منافع کشور لازم به نظر برسد، ضروری است.
وی تصریح کرد: اگر در نشستی، مرکل دست خود را به سمت رئیس جمهوری ایران دراز کند و منافع کشورمان با این حرکت حفظ شود، نباید دست پس کشید و باید با وی دست داد.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: اقدام خاتمی نیز حتماً بنا به صلاحدید وی بوده و نباید زیاد روی آن جنجال کرد.
کواکبیان گفت: برخی علما و فقها می‌گویند در چنین شرایطی که پای مصالح نظام و عموم مردم در میان است و انجام ندادن این حرکت موجب وهن اسلام شود، می‌توان با زنان اجنبی (کافره) دست داد و این حرکت قبحی ندارد.
در پایان این دیدار نیز جوانان سئوالات متفاوت و متعددی را از کواکبیان مطرح کردند که وی بدون پاسخ به آنها جلسه را ترک و علت این اقدام خود را ضرورت حضور در جلسه‌ای دیگر عنوان کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد