محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

باب آداب زفاف و مجامعت (1)

با سلام :

رابطه جنسی به غیر از همسر شرعی حرام است .و ازدواج در نگاه اسلام یک عمل مستحبی و در مواردی واجب و عبادت محسوب می شود لذا برای این کار آدابی می باشد که شرع مقدس اسلام و نبی رحمت و خاندان وحی (اهل بیت عصمت و طهارت) علیهم السلام برای شروع زندگی مشترک سفارشاتی را دارند که به لطف خدا خدمت دوستان تقدیم می کنم باشد که راهگشا باشد.

زفاف نمودن در وقتی که ماه در برج عقرب باشد یا تحت الشعاع باشد مکروه است و جماع نمودن در فرج زن در وقتی که حایض باشد یا با خون نفاس باشد حرام است و از مابین ناف تا زانو از ایشان تمتع بردن مکروه است و بعد از پاک شدن و پیش از غسل نمودن جماع را نیز بعضی حرام می دانند و احوط اجتناب است مگر آن که ضرورتی باشد ، پس امر کند زن را که فرج را بشوید و با او مقاربت کند و زن مستحاضه اگر غسل و سایر اعمالی که او را می باید نمود به جا آورد با او جماع می توان نمود و در وطی دبر زن خلاف است ، بعضی حرام می دانند و اکثر علما مکروه می دانند و احوط اجتناب است و بهتر آن است که با زن خود جماع کند و آزاد باشد و منی خود را بیرون فرج نریزد و بعضی علما حرام می دانند بی رخصت زن ، و در کنیز باکی نیست .

از حضرت صادق (ع) منقول است که نباید مرد را دخول نمودن به زن خود در شب چهارشنبه .

حضرت امام موسی (ع) فرمود که هر که جماع کند با زن خود در تحت الشعاع پس با خود قرار دهد افتادن فرزند را از شکم پیش از آن که تمام شود .

حضرت صادق (ع) فرمود که جماع مکن در اول ماه و میان ماه و آخر ماه که باعث این می شود که فرزند سقط شود و نزدیک است که اگر فرزندی به هم رسد دیوانه باشد یا صرع داشته باشد . نمی بینی کسی را که صرع می گیرد اکثر آن است که یا در اول ماه یا در آخر ماه می باشد ؟!

حضرت رسول (ص) فرمود که هر که جماع کند با زن خود در حیض ، پس فرزندی که به هم رسد مبتلا شود به خوره یا پیسی پس ملامت نکند مگر خود را .

حضرت صادق (ع) فرمود که دشمن ما اهل بیت نیست مگر کسی که ولدالزنا باشد یا مادرش در حیض به او حامله شده باشد .

در چندین حدیث معتبر از حضرت رسول (ص) منقول است که چون کسی خواهد با زن خود جماع کند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلکه اول با او دست بازی و خوش طبعی بکند و بعد از آن جماع کند .

در حدیث صحیح از حضرت صادق (ع) منقول است که در وقت جماع سخن مگویید که بیم آن است فرزندی که به هم رسد لال باشد و در آن وقت نظر به فرج زن مکنید که بیم آن است فرزندی که بهم رسد کور باشد و در روایات دیگر از آن حضرت منقول است که باکی نیست نگاه نمودن به فرج در وقت جماع .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد