محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

آداب زفاف و مجامعت (2)

با سلام :

در چندین حدیث معتبر وارد شده است که مرد و زن در حالتی که خضاب به حنا و غیر آن بسته باشند جماع نکنند .

از حضرت امام موسی (ع) پرسیدند که اگر در حالت جماع جامه از روی مرد و زن دور شود چیست ؟ فرمود : باکی نیست . باز پرسیدند اگر کسی فرج زن را ببوسد چون است ؟ فرمود باکی نیست .

از حضرت صادق (ع) پرسیدند که اگر کسی زن خود را عریان کند و به او نظر کند چه حکمی دارد ؟ فرمود که مگر لذتی از این بهتر می باشد و پرسیدند که اگر به دست و انگشت با فرج زن و کنیز خود بازی کند چه حکمی دارد ؟ فرمود : باکی نیست ، اما به غیر اجزای بدن خود چیزی دیگر در آن جا نکند و پرسیدند که آیا می تواند در میان آب جماع کند ؟ فرمود : باکی نیست .

در حدیث صحیح از حضرت امام رضا (ع) پرسیدند از جماع نمودن در حمام ، فرمود : باکی نیست .

حضرت صادق (ع) فرمود که مرد با زن و کنیز خود جماع نکند در خانه ای که طفل باشد ، که آن طفل زناکار می شود یا فرزندی که از ایشان به هم می رسد زناکار باشد .

از حضرت رسول (ص) منقول است که فرمود : به حق آن خداوندی که جانم در قبضه قدرت اوست ، اگر شخصی با زن خود جماع کند و در آن خانه شخصی بیدار باشد که ایشان را ببیند یا سخن و نفس ایشان را شنود فرزندی که از ایشان به هم رسد رستگار نباشد و زناکار باشد .

چون حضرت امام زین العابدین (ع) اراده مقاربت زنان می نمود خدمتکاران را دور می نمودند و درها را می بستند و پرده ها را می انداختند .

در حدیث موثق از امام صادق (ع) منقول است که ... فرمود کراهت دارد مرد رو به قبله جماع کند و در حدیث دیگر از آن حضرت پرسید که آیا مرد عریان جماع می تواند نمود ؟ فرمودند که نه ، و رو به قبله و پشت به قبله جماع نکند ، و در کشتی جماع نکند .

حضرت امام موسی (ع) فرمود که دوست نمی دارم کسی که در سفر آب نیابد برای غسل نمودن جماع کند ، مگر آن که خوف ضرری داشته باشد بر خود . و بعضی از علما قائل به حرمت شده اند .

حضرت رسول (ص) نهی فرمود از آن که کسی که محتلم شده باشد پیش از آن که غسل کند جماع کند و فرمود که اگر بکند و فرزندی به هم رسد دیوانه باشد و ملامت نکند مگر خود را .

حضرت صادق (ع) فرمود که مکروه است جنب شدن در وقتی که آفتاب طلوع می کند و زرد می باشد و همچنین در زردی آفتاب وقت فرو رفتن .

حضرت علی (ع) فرمود که مستحب است در شب اول ماه رمضان جماع کردن . (1)

-------------------------------------------------------

1) حلیه المتقین ، باب چهارم

نظرات 2 + ارسال نظر
کورش آریامنش دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
محقق عزیز وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com
شمار دعوت به این وبلاگ می نمایم و از نقدهای خوبتان دریغ نورزید0 انجمن حجتیه مهدویت مزدوران انگلستان در ایران ـ در باره ملت و مسأله‏ ملی ـ آزادی بیان و ولایت فقیه ـ هنجارها و ناهنجارها ـ هویت ملی در ایران ـ چرا کاندیداها نمی توانند نماینده واقعی شهروندان جامعه ایران باشند ـ ارتباط مارکسیسم با الهیات هگل ـ فرهنگ رشوه در نظام اداری جمهوری اسلامی ـ طرفداران دیکتاتوری در ایران ـ مشروعیت بخشیدن به یک نظام دیکتاتوری دینی، سنتی ـ ایران در چمبره نفوذ دینی، سنتی ـ تهاجمات و جنایات ارامنه، اسماعیل سیمیتقو و سردار ماکو ـ بیانیه محکومیت جنایات ارامنه و عناصر واپس گرا و مارکسیسم ـ نقش آزادی ها در سرنگونی دیکتاتوری سنتی ـ آدمیت برتر است یا انسانیت، جامعه دینی برتر است یا ـ گفتگوهای شبانه بین پروفسور دکتر استاد احمدی نژاد با امام زمان غایب ـ انسانیت از دست رفته ـ من هنوز انسانم!!!!!! ـ فروپاشی مارکسیسم و علل فلسفی آن ـ تئوری ئوطئه قدرت بر علیه جامعه ایران ـ جامعه شناسی دین ـ مبارزه با استعمارگران ـ طنزی از دکتر، پروفسور استاد احمدی نژاد را بهتر بشناسیم ـ قاچاق کالاهای وارداتی ـ عامل تثبیت جامعه دینی، سنتی ـ آموزش تفکر دینی، سنتی در واپس گرائی و انتخابات ـ اضمحلال و فروپاشی شاهنشاهی ساسانی ـ اقتصاد دولتی ـ علل عقب ماندگی ایران ـ محدودیتهای زبان و منطق ـ 000 و مقالاتی دیگر با تشکر کوروش آریامنش

sara دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:18 http://www.joking.ir

http://www.joking.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد