محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

سیلی به صورت امام زمان است

من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم
کجاست فریاد محمد (ص) و کجایند فریادرسان مسلمانی؟

با سلام :

مولای متقیان علای علیه السلام می فرماید : انما هو عید لمن قبل الله صیامه وشکر قیامه وکل یوم لا یعصی الله فهو عید (1)؛ هر روزی که در ان انسان مرتکب گناه نشود عید است (1) نکند برای خاطر عید ما دل امام زمان را بدرد اوریم ! روزی یک نفر به حرم امام رضا مشرف شد در حین زیارت چشمش به جمال زن نامحرمی افتاد و نگاهش را بر نگرداند شب در هتل خواب دید به دیدن امام رضا \لیه السلام مشرف شده و حضرت نشسته اند در حالی که صورت مبارک ان حضرت کبود شده عرض کرد اقا جان جانم فدایتان چی شده ؟

حضرت فرمود امروز تو سیلی به صورت من زدی !

عرض کرد قربانتان برم من کی این کار را انجام داده ام که خودم بی خبرم !

حضرت فرمودند باطن نگاه حرام تو سیلی به صورت من بود !

پوشیدن لبایس تن نما و نیمه عریان حرام است و باطن این کار سیلی به صورت حضرت زهرا و امام زمان است و لباس شهرت بر هر کسی حرام است لباس شهرت یعنی انگشت نما شدن !  

ای عاشقان چادر خاکی صدیقه طاهره این تذهبون به کجا چنین شتابان ؟ ایا فاطمه زهرا سلام الله علیها ما نمی بیند ؟ چگونه انتظار داریم در قیامت مشمول شفاعت ایشان واقع شویم حال انکه لباس ایشان را نمی پسندیم !!! شاید هم خجالت می کشیم ؟ اما نه ما عاشق و دلباخته فرهنگ ناب تشیع هستیم و تمامی دارایی ما چادر خاکی فاطمه و معجر به تاراج رفته زینب کبری است و اگر روزی دشمنان این دو را از ما بگیرند دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند. خدا ان روز را نیاورد

 امروز گویا بار دیگر نبی اکرم زنده شده و بر سر ما فریاد می کند، "کونا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً" علی (ع) به گوش میرسد در حالیکه از سستی و بی ایمانی مسلمین در رنج و عذاب است.
امروز نیات پشت پرده ی شرکتهای تجاری لباسهای نیمه عریان آشکار شده ولی یاللعجب از مسلمین که برای دختران و همسران خود لباسهای نیمه عریان می خرند در حالی که افرادی با چشمان حرزه دنبال ناموس اینانند ! وانان مانند کبک سر بزیر برف می کنند که نه بابا فرزند ما اینکاره نیست دلت پاک باشد قربان این دل برم که هیچ چی ان را کثیف نمی کند اما دل فاطمه زهرا و امیرالمومنین را کثیف می کرد مگر نه اینکه فاطمه زهرا از شخص کور و نابینا حجابش را رعایت کرد و مگر نه اینکه نماز امیر المومنین هیچ وقت ترک نشد و ابدا نزدیک شراب نشدند پس : این تذهبون  به کجا چنین شتابان ؟

سکوت مرگبار و ذلیلانه در زمانیکه مسلمانان  مورد تهاج ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام قرار گرفته اند، پیامی جز نامسلمانی و خود فراموشی ندارد ! دشمنان مکتب تشیع  با چراغ سبز حامیان اروپایی و امریکایی خود و با استفاده از ذلت و فرومایگی ممالک اسلامی دست به جنایات بی هویت کردن فرزندان اسلام و مسلمین می زنند.
و اما صحنه ی مضحک این سناریو ارائه ی طرح تساح و تساهل است که مشخصاً حاکی از توافقات پشت پرده برای رسیدن به این نقطه است و جوانان نیز قربانی همین توطئه هستند.
حال که چهره ی واقعی تولیدات لباس نیمه عریان از طرف دشمنان آگاه و دوستان نادان آشکار شده، بر هیچ مسلمانی جایز نیست تا در برابر این خیانت بزرگ به فرهنگعفاف و حجاب اسلام و مسلمانان سکوت کند. ظالمین و ناظرین این ظلم باید بترسند از روزیکه خونهای ریخته شده، فریاد مادران داغدیده و آه مظلوم، داد خود را از از انان هم بستاند. خرید یک لباس نیمه عریان برای دختران و پسران سیلی به صورت امام زمان است سعی کنیم امام زمان را بر نوع پوشش خود ناظر ببینیم.

-------------------------------------------------------------------

1) نهج البلاغه، حکمت 428 .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد