محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

اخلاص هم خوب چیزیست!

روزى بهلول رد مى شد دید هاورن بناى عظیمِ مسجدى را در بغداد مى سازد و براى سرکشى آمده است صدا زد اى هارون چکار مى کنى؟

هارون  گفت : دارم خانه خدا بنا مى کنم!
بهلول گفت : خانه براى خداست

 گفت : بله

 گفت : امر بکن بالاى سر درش بنویسند مسجد بهلول .


گفت : احمق من پول مى دهم باسم تو باشد؟

گفت احمق تو هستى یا من ؟! براى خودت خانه مى سازى اسم خدا رویش مى گذارى ؟

پس در تمام امور باید اخلاص داشت .
نظرات 1 + ارسال نظر
افروز سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://adelafrooz.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب همراه با مطالب جالب امیدوارم موفق باشی
به وبلاگ من هم سری بزن ممنون[قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد