محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

رابطه بستنی و شخصیت افراد

ا***اول بستنی تون رو انتخاب کنید بعدش پایین میل رو ببینید***ا

بنا به نتیجه یک تحقیق علمی ، تجربی  که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر میخواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو میدهد! می توانید روی تصویر آن کلیک کنید ...

حتما از این به بعد هنگام سفارش دادن بستنی بیشتر مراقب باشید

بستنی موزی

بستنی توت فرنگی

بستنی قهوه

بستنی وانیلی

بستنی کاکائویی

بستنی گردویی

بستنی پسته ای


 .


 







انتخاب کردی حالا پایین رو ببین

.

.

.

.

.

 

.

.

.

بستنی کاکائویی


اگر بستنی مورد علاقه شما بستنی کاکائویی است ، میتوان گفت که سرزنده و خلاق هستید . شما به ندرت سعی میکنید هیجان و اشتیاق تان را پنهان کنید .شخصیت شما برای دیگران جالب است و در مهمانیها وجود شما فضا را شاد میکند . کارهای یکنواخت شما را کسل میکند و از اینکه همیشه در مرکز توجه دیگران باشید لذت میبرید .

 

بستنی گردویی



دوستاران بستنی گردویی منظم و محتاط هستند . این کمال گران خیلی به جزئیات اهمیت میدهند و هیچ وقت از قوانین تخطی نمیکنند . وظیفه شناسی ، اخلاق گرایی و محافظه کاری از ویژگیهای بارز آنهاست . آنها از رقابت با دیگران بخصوص در ورزش لذت میبرند و دوستدارند همیشه رئیس باشند .

 

بستنی پسته ای



دوستداران بستنی پسته ای شنوندگان خوبی هستند . صبر و تحمل زیادی دارند و مشکلات را با شکیبایی پشت سر میگذارند ، کمتر خشمگین میشوند و افرادی هستند بسیار احساساتی . در درک مشکلات و موقعیتهای دیگران به خوبی عمل میکنند و به همین جهت روابط خوبی با اطرافیانشان دارند .

 

بستنی وانیلی



اگر شما بستنی وانیلی دوست دارید ، به احتمال زیاد آدمی هستید تنوع طلب ، شما اغلب اوقات بر اساس انگیزه‌های آنی‌تان عمل میکنید و از ریسک کردن نمی ترسید . از آنجا که توقعات زیادی از خودتان دارید ، اهداف بلندی هم برای خودتان تعریف میکنید . روابط نزدیک خانوادگی برای شما لذت بخش است .

 

بستنی قهوه



اما اگر بستنی با طعم قهوه را دوست دارید باید بگویم که شما حافظه خوبی دارید . تقریباً هیچ وقت اسمها و وقایع گذشته را فراموش نمیکنید . زیاد به گذشته فکر میکنید و از مرور کردن خاطراتتان لذت میبرید . تا حد ی درون گرا هستید و احساساتتان را به راحتی بروز نمیدهید .

 

بستنی توت فرنگی



اما آن دسته از دوستانی که به بستنی توت فرنگی علاقه خاصی دارند ، خجالتی هستند و احساسات بسیار قوی دارند و به علاوه افرادی هستند دقیق ، مشکوک و خود رای . دوستداران بستنی توت فرنگی کاملاً درون گرا هستند و معمولاً خودشان را به خاطر ضعفها و اشتباهاتشان سرزنش میکنند .

 

بستنی موزی



اما اگر طعم بستنی موزی را به بقیه طعمها ترجیح میدهید ، فردی هستید آسانگیر که به راحتی خودتان را با شرایط جدی تطبیق میدهید . دست و دلبازی ، صداقت و همدلی شما زبانزد خاص و عام است




 

 


 


 






 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد