محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

محمد لینوکس

همه چیز به غیر از لینوکس!

طرفداران من یونایتد بخونن!

چرا از  لیورشوت متنفر باشیم؟

1- بخاطر بیارید  آنها در آنفیلد شعار هایی میخوانند و  کشته شدگان یونایتد در حادثه مونیخ را مسخره می کنند که برخلاف میلم برا یاینکه ثابت کنم باز شعار کثیفشون و اینجا میذارم تا ببینید چقر پستن  :  من یو من یو به مونیخ رفت و برنگشت،  یا  این :  دانکن ادواردز در گور خود کود شد و  پوسید، من یو شما  کود هستید و در گور خود میپوسید :

Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave

2-  اونها حتی  بنر هایی برای مسخره کردن حادثه مونیخ  ساختند

3-   بیاد داشته باشید وقتی باعث شدند 39 نفر از ایتالیایی ها در آنفیلد کشته بشن و همه را مقصر دونستند غیر از خودشون

4-  بیاد داشته باشید وقتی گاز اشک آور  به سوی طرفدارای یونایتد و بازیکنای ما  در آنفیلد پرتاپ کردند

5- بیاد داشته باشید وقی  کانتونا  جام حذفی را بالای سر میبرد روی صورتش تف انداختند  همبرگر گاز زده به سمت گری نویل پرتاب کردن

6- بیاد داشته باشید وقتی  لباس یونایتد را  در آتن در فینال  جام اروپا به آتش کشیدند

7- بیاد داشته باشید در سال 1999 در آنفیلد  قبل از  فینال اروپا پرچم بزرگ  بایرن مونیخ و به ورزشگاهشون برده بودن

8-بیاد داشته باشید وقتی در آنفیلد  برای گرامیداشت بست سکوت شده  بود  سکوت و شکستند و بی احترامی کردن

9- بیاد داشته باشید وقتی  شعار  "مت باسبی تو چرا زنده مانی"  را در انفیلد میخوانند

10- بیاد داشته باشید وقتی به آمبولانس اسمیت حمله کردن و باعث تاخیر  رسیدن او به بیمارستان شدند

11- بیاد داشته باشید وقتی  دو طرفدارار یونایتد در لیورپول که برای تماشای بازی یونایتد به این شهر رفته بودن به دست طرفداران کثیف لیورشوت به قتل رسیدند ک از اون به بعد لقب "آنها قاتل هستند" به لیورشوتی ها داده شد

12- بیاد بیارید وقتی لیورشوتی ها به خانه ی بارتز دستبرد زدند

13- بیاد داشته باشید وقی  هاینزه  خواست به لیورشوت بره سر فرگوسن گفت: به هیچ وجهی  به این ننگ تن نمیدیم"   که حتی وقتی هاینزه خائن  از باشگاه شکایت کرد و کار به دادگاه کشید هم باشگاه کنار نکشید

14- بیاد داشته باشیم وقتی از سر فرگوسن پرسیدند بزرگترین آرزوی مربیگری او چیست گفت :  آرزو دارم  رکرود لیورشوت لعنتی را بشکتم و روزی که  به این افتخار برسم بزرگترین روزی مربیگری من هست

15- بیاد داشته باشید  وین رونی  در مصاحبه ای گفته: " من از لیورشوت متنفرم، خانواده ی من از لیورشوت متنفر هستند ، من با نفرت از لیورشوت بزرگ شده ام و  این تغییر نخواهد کرد، تا بازی روزی شنبه لحظه شماری می کنم تا با شکست آنها  کاملا از کورس قهرمانی خارجشان کنیم

16- به یاد بیاورید جرارد برای اینکه یونایتد قهرمان نشه به دروگبا پاس گل بزنه تا چلسی در آنفیلد از لیورشوت جلو بیفته و به یاد داشته باشید که طرفداران لیورشوت در آنفیلد در همان بازی پس از خوردن گل دوم تیمشون شادی میکردند و چلسی و تشویق میکردند!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد